neděle 2. listopadu 2014

Sponkovník

Po shlédnutí pohádky Na vlásku si má 6letá dcera usmyslela, že bude mít dlouhé vlasy. To jsem ovšem ještě netušila, co to bude obnášet. Každé ráno se pro mě stalo utrpením, když jsem s hrůzou zjistila, že opět nemůžeme najít žádné sponky, natož gumičku.


Po dvouměsíčním trápení jsem se rozhodla s tím něco udělat. 
Musela jsem!


A tady je řešení i pro vás :-)


Nejprve jsem ušila sponkovník pouze s jednou kapsou a spoustou uchycení pro sponky.





Bohužel po dalších dvou měsících jsem zjistila, že potřebujeme další kapsu - na hřeben!


Tak jsem ušila novou, vylepšenou verzi, kde je pro jistotu kapes 5 a přibyly i očka na čelenky :-)




Teď už je to dokonalá kamarádka :-)



Ušitý je z  fleecu,  cca. 1 m velký, vyplněný vatelínem a prošitý.


Sponky nejsou součástí nabídky. S laskavým svolením mi je zapůjčila dcera. Teď už v tom má prostě pořádek!:-)




Další barevné varianty.




Žádné komentáře:

Okomentovat