neděle 2. listopadu 2014

Aplikace na trička

Jak jsem se dostala ke zdobení triček


Má dcera (určitě jako mnoho jiných dítek) neměla ráda bryndáky a tak jsme používali papací trička. Svůj účel měly stejné jako bryndák, ovšem dcera rostla a tak nějak si vytvořila návyk, že všechna trička se mohou od jídla ušpinit. A tady nastal problém.


Protože jsem v mládí moc ráda malovala, rozhodla jsem se, že zkusím trička vylepšit textilními barvami. Koupila jsem si první sadu barev, štětce a šla jsem do toho. Výsledky byly z mého tehdejšího pohledu úžasné :-) Ale teď už mi to nestojí ani za ukázku. Proto tady proložím fota triček (dle mého názoru) už perfektních.





 Po půlročním zdobení už mi malování přestalo stačit a nebylo to ono. Chtěla jsem nějakou přidanou hodnotu.Bohužel jsem v té době ještě neměla šicí stroj, tak jsem začala různé detaily v rukách přišívat. Moc mě to bavilo, ale za ukázku už to taky nestojí :-)




Až tady. Tady už mám svůj druhý šicí stroj a do šití jsem se úplně zamilovala. Malování už je pro mě druhořadé, když už, tak pouze v kombinaci s výšivkou. Tady už to za ukázku stojí, tak snad se vám to bude líbit. 








Žádné komentáře:

Okomentovat